Článok a chat s Renátkou www.topky.sk 12.2.2010

18.02.2010 20:20

Speváčka z Eurovízie Renáta Čonková bola online: Párková kauza nám pomohla!

Renáta Čonková
Renáta Čonková
12.02.2010 12:29
Diskusia (2)  |
BRATISLAVA – Aká je pravda so skomolenou piesňou?! Už o chvíľu bude online speváčka Renáta Čonková. Dá vám odpoveď nie len na otázky eurovízneho charakteru!

 

Renáta Čonková sa narodila 16. januára 1972 v Žiline. Je vydatá za hudobníka Emila Čonku, s ktorým má dve dcérky – Renátu a Vivien. V súčasnosti pracuje ako učiteľka spevu v Základnej umeleckej škole. Hudbe a spevu sa venovala hneď po skončení konzervatória v Žiline, spoločne s manželom pôsobili v zahraničí s vlastnou kapelou.

Za prvý svoj úspech Renáta pokladá účasť v programe Môj Najmilší Hit, v roku 2007, kde sa umiestnila na treťom mieste.

V roku 2008 vydala Renáta debutový album, ktorého názov nesie aj jej meno.


Pieseň Padá Dážď je dosť úspešná a hrávajú ju slovenské a české hudobné stanice.

Martina Polievková prišla na svet 28.júla1973 v Bojniciach. Orientuje sa na operný spev, čoho dôkazom je aj jej part v súťažnej piesni. Ako hosťujúci umelec sa predstavila v Národnom divadle v Brne a v Štátnom divadle v Košiciach. Na Konzervatóriu je pedagógom hlavného predmetu – operného spevu.

Renáta s Martinou sa spoznali počas štúdia na konzervatóriu v Žiline a po dlhých rokoch sa opäť stretli pri nahrávaní spoločnej piesni Dúha, s ktorou bojujú o vašu priazeň v pesničkovej súťaži Eurovision Song Contest 2010.

Speváčkam sa pri nahrávaní súťažnej piesne podarilo vyrobiť úsmevný trapas. Renáta pri svojom prvom nástupe skomila text piesne. Viac info, nájdete TU 


Foto: Topky.sk, Zdroj: Topky.sk


Rozhovor

01:34 - otázka od: Danka
Dobrý deň,tu je Danka, sledujem Eurovíziu a som rada,že vás vybrali s vašou pesničkou Dúha.Zaijímalo by ma či sa táto pesnička objaví aj na CD a kedy si ho bude možné kúpiť? Ďakujem za odpoveď a držím vám palce až do finále.
- Ďakujeme Danka,určite tato pesnička bude na mojom CD,ale ešte neviem kedy presne....pozdravujem

 

01:41 - otázka od: Evina
Želám vám pekný deň a postup na Eurovízii. Renátka, vás poznám už dlhšie a vaša pesnička Padá dážď je moja srdcovečkA. Vaše cédečko si často púšťam a musím uznať,že váš hlas je nádherný. Chystáte sa vydať aj niečo nové?
- To ma velmi velmi teší...určite na tom pracujem,len to nieje také jednoduché a trvá to nejaký čas

 

01:41 - otázka od: Beata
Pozdravujem dve výborné speváčky, veľmi som vás doteraz neregistrovala, ale som rada, že ste sa zviditelnili cez eurovíziu.Ako vidíte svoje šance v semifinále? Vaša skupina je dosť ťažká,nemyslíte?
- určite to bude tažký boj o postup,ale pevne veríme,že sa nám to podarí aj s vašou podporou,ďakujeme za priazen...

 

01:41 - otázka od: adam sarvaš
mohly by ste mi poslať autogramove karty s venovanim adamovi dakujem som vaš fanušik adresa je : Poštová 4 Bratislava 81106
- samozrejme že pošleme..tešíme sa

 

01:46 - otázka od: LUBINO
Renátka a Martinka,semifinále Eurovízie je na Valentína,tešíte sa na prekvapenie od svojich partnerov alebo vám tentoraz bude stačiť postup do finále?Prajem veľa úspechov, ste fakt dobré speváčky.
- Ahoj! Tešíme sa na vystúpenie aj na Valentína a najkrajším darčekom by bol náš postup-aspon by sme si to lepšie zapamätali

 

01:50 - otázka od: Martin
Čo vám v živote dala spevácka kariéra a čo vám vzala? A prajem postup, pre mňa ste super prekvapko v Eurovízii.
- dala nám možnosti spoznat vela ludí a spoznali sme kus sveta a vzala nám samozrejme dost času a súkromia

 

01:51 - otázka od: Monča P :)
Renátka si skvelá baba,spievaš od srdca a nádherne...držím tebe aj Maťke v nedeľu palce,pekne to tam rozbalte!!!:)Zaslúžite si vyhrať!CMUK :)))
- Monika ďakujeme a dúfam že nesklameme...

 

01:54 - otázka od: Katka z BA
Mne sa vaša pesnička páči od prvého počutia a budem vám fandiť. Keby sa vám podarilo postúpiť do Osla, spievali by ste celú pesničku po anglicky? Podľa mňa piesňou v slovenčine by sme asi nezaujali, aj keď vy máte aspoň refrén v angličtine, ale celá by bola lepšia.
- to máš veru asi pravdu,my s takou alternatívou sme počítali a máme pripravený tex aj v angličtine pekný den prajeme

 

01:54 - otázka od: denis
ahoj..s akym umiestnenim,budeš spokojna?
- Ahoj!S tým najvyšším.

 

01:55 - otázka od: Rasťo :)
Ahojte dievčatá. Páčilo sa mi Vaše vystúpenie. Som rád že sa stretneme v BA. séééégra
- Ahoj Rastík! aj my sa tešíme moc moc moc

 

01:58 - otázka od: Ida.R.
Ahoj Renátka, pozdravujem Teba aj Martinku.Veľmi fandím Vašej pesničke DÚHA,krásne ste ju zaspievali, určite Vás podporím v hlasovaní.Máte super štyroch vokalistov, robili ste dáky konkurz?Spievali vo štvrťfinále na playback, alebo tiež naživo?Bolo to veľmi dobré..v nedeľu držím palce!!!
- Ahojky!Ďakujeme pekne, konkurz nebol sú to všetko naši kolegovia z brandže a spievali naživo aj ked nemuseli...

 

01:58 - otázka od: palo
Ahoj Renatka
- Ahoj Pali

 

01:59 - otázka od: Milan
Ahoj Martina a Renáta, chcel by som Vás poprosiť o vaše autogramy s venovaním. Ďakujem. Veľa ďalších úspechov v kariére. Milan Kuna-ml, Kostolného 16, 031 01 Liptovský Mikuláš
- Ahoj Milan určite pošleme a ďakujeme

 

02:01 - otázka od: Jan
Ahoj mas nejaky fanclub na facebooku?
- Ano máme dva renata conkova fans a druhý Duha eurovision song contest tak sa pridaj a budeš náš....

 

02:03 - otázka od: pns
ako casto jete parky?
- Od určitej doby nejeme žiadne párky...

 

02:06 - otázka od: Kornelia
Ahoj Renatka a Martinka, mate naozaj krasnu piesen. Myslim, ze tato piesen by mala sancu uspiet aj v zahranici. Je velmi melodicka, kontrastna a spevacky narocna. Spievate ju naozaj uzasne. Myslim, ze mate sancu ak Vas ludia posunu. Drzim Vam palce!! A chcela som sa opytat, kde ste prisli na take sikovne a pekne vokalistky? Drzte sa v nedelu. Vasa fanusicka Kornelia.
- Ahoj Kornelia to máš pravdu pesnička je spevácky náročná a dúfame že nás ludia posunú dalej,vokalistky sú naozaj pekné a keby si videla vokalistu aký je fešák

 

02:07 - otázka od: katka
Ahoj, ktora pesnicka sa ti paci v semifinale?
- Dáša Kostovčík a Opatovský...ale sú tam aj ďalšie velmi pekné..

 

02:09 - otázka od: Filip
Ahoj, v prvom rade chcem povedať, že pesnička sa mi celkom páči. Je spevná, chytľavá, presne taká, aká by mala pesnička do Eurovízie byť. A v rade druhom... Myslíš si aj ty, že (aj) fenomén Párku hladiaceho viečka vás posunul na predné priečky? :)
- Ďakujeme za prazen a párková kauza nám určite pomohla ď.

 

02:12 - otázka od: Chrrr
A co tak priznat, ze to s tym parkom bol skratka napoly podareny viral marketing?
- My sme sa dostali do toho nevinne najprv sme nevedeli čo sa deje,ale zobrali sme to športovo,dokonca aj moja 4 ročná dcéra si to tak spieva...

 

02:13 - otázka od: Michal Béreš
Ahoj Reni, tak ešte raz držím palce v silnej konkurencii, bol som včera aj v HI Žilina, bola konferencia... Posielam Vám hlas. Vidíme sa vo finále ES...
- Super Michal tešíme sa

 

02:16 - otázka od: Jan
Ahoj mate fanclub na facebooku mate nejake koncerty aj na vychode dakujem
- Ahoj,ako som už napísala na FB máme 2 fankluby a čakáme už len na teba,info o vystupeniach nájdeš na www.renataconkova.sk

 

02:17 - otázka od: Berta
Tak ako je to s tym parkom? Boli ste pri nahravani hladna?
- Ha ha ha v štúdiu som často hladná...

 

02:21 - otázka od: milka
ahoj, vo štvrťfinále ste mali krasne šaty, budete mať tie isté aj teraz v nedeľu, alebo si pripravujete nejaké iné? Maš radšej spoločenské alebo športové oblečenie? Držím palce.
- Ahoj!Nechaj sa prekvapiť,páči sa nám športová elegancia..ďakujeme.

 

02:22 - otázka od: michal
ahoj Renči,, vezmes si ma? :)))))))
- Myslíš za manžela,alebo podporu do publika???

 

02:23 - otázka od: Veronika
Viete o tom,že ste posledný človek, ktorý bi mal postúpiť v Eurovízii??
- Neviem....nechajme sa prekvapiť ...

 

02:27 - otázka od: upir
Ahoj Renatka, vsak tam nabuduce zaspievas krasny cisty PAROK? :) Potesis vela fanusikov a smsky sa len pohrnu :) Drzim palce nech sa dari, a pozdrav aj teplakoveho krala Emilia :)
- Rada by som ich potešila,ale porota by ten párok určite nestrávila,ďakujem za pozdrav aj pre Emilia...

 

02:29 - otázka od: Katka Hriankova Hutchings
Ahoj Renatka, zdravim Ta z Anglicka! Drzime Vam tu vsetci palce, uz ste zname aj u nas na skole! Drzte sa v nedelu, budeme na Vas mysliet a hlasovat z poza mora!
- No to je úžasné...už aj v Anglicku nás poznajú..thanks..

 

02:30 - otázka od: mm
nezajdeme na hotdog?
- Ked všetko dobre dopadne tak určite na dvojitú porciu

 

02:31 - otázka od: Michaela
oooou...jééé !! :-) :-) :-)
- :-)

 

02:33 - otázka od: zilina do toho!
vies, co je skvele! Ze tolko zilincanov je v semifinale! Vy, bezdeda, aya, jaros. Komu fandite najviac?
- bude super,ked nás Žilinčanov bude vo finále čo najviac držme si palce...

 

02:35 - otázka od: Blažka
kolko mas rokov...lebo vyzeras mladistvo :D
- ďakujem ešte sa cítim mlado som ročník 72

 

02:39 - otázka od: andrej
Držím Vám palce. Ste veľmi atraktívne, šarmantné kočky s najkrajšou pesničkou.Prajem veľa úspechov, ste fakt dobré speváčky. Do budúcnosti mate nejaké konkrétne plány?
- Ahoj Andrej! Určite máme a Dúha sa objaví na mojom druhom CD aj s Martinkou máme isté plány ďakujeme za podporu..

 

02:41 - otázka od: Lolitka
máš rada hod dogy???...lebo raz si spievala o párku...hm??...
- že by? pre mna je to stále spánok

 

02:42 - otázka od: Ľudka
Ahojte, držím palce nech sa dostanete čo najďalej. kúpila som si CD a chcela by som aby ste mi ho podpísali, bolo by to možné?
- Ahoj! Samozrejme na mojej stránke je kontakt www.renataconkova.sk

 

02:43 - otázka od: Parok
kedy konečne odpovieš na otazky tykajuce sa parka?
- ved odpovedám zatial uplne na všetky...

 

02:45 - otázka od: Peťa
ako sa mas a ako sa pripravujes na nedelu?
- fajn úplne v pohode zajtra mame technické skúšky v STV

 

02:48 - otázka od: juraj marko
Dobry den, ktora pesnicka ma podla vas sancu realne zaujat v Osle? (okrem vasej :-) )
- Mám svoj tip,ale nechcem nikoho zvýhodnovať ...

 

02:52 - otázka od: rolo
chcel som vam poslat hlasy ale zistil som ze listky v norsku su uz vypredane a tak by som sa tam nedostal.....ale nevadi aspon usetrim kredit :)
- aj to je riešenie..

 

02:54 - otázka od: Fruktus
párok je super pieseň...dúfam ze postúpite
- Ďakujeme a pozývame vás do vegetariánske reštiky..:-)

 

02:54 - otázka od: didi
Ahoj veeeelmi sa my pacila vasa pesnicka a kedy vide CD
- Ahoj pracujeme na tom...

 

03:02 - otázka od: Diego
Ahoj Renatka si zadana???? Asi Ta milujem!!! Prosim odp. som napaty!! Budem sa modlit aby si bola este volna! Si fakt krasna zena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Diego ja už mám doma jedného Emilia...

 

03:07 - otázka od: Palinka
Ahoj, ja by som sa chcelo spytat, ze ci si viacej introvertka,alebo extrovertka? Nebojis sa popularity a straty anonymity? Inak prajem vela uspechov a pekny den!
- Mám rada ludí a spoločnost,od mala som zvyknutá vystupovat na roznych podiách tak s tým nemám problém,aj ja prajem pekný den

 

03:11 - otázka od: Lucka
Nemate naplanované vystúpenie na V slovensku už sa vás na to pár ľudí pýtalo, ale neviete zaťiaľ kedy presne? Do Popradu by ste prišli?
- Samozrejme,že by sme prišli,záleží to od toho kto nás kedy a kde pozve,ale budeme sa tešit aj do Popradu zatial máme viac vystúpení na strednom Slovensku

 

03:18 - otázka od: MARTINA
Ahoj baby velmy som vam fandila a tebe sa pacil kto??? a musi ich byt viac a kolko mas rokov lebo ja niesom ani zdaleka dospela mam 8 rokov :-)
- Ďakujeme Martinka!Ja mám 38 a Martina 37 rokov a teší nás,že aj takí ako ty nám fandia

 

03:20 - otázka od: Rasto
Ahoj Ranča, myslíš že mám ja šancu zaujať v nedeľu aspoň bufetárku v STV? Zoberiem zo sebou kráľa diskoték!
- Ahoj Rasti no určite že zaboduješ,pozor tam robia hlavne chlapi

 

03:21 - otázka od: Lucinka
Ahoj. Chcem sa ta opytat ci nemas pocit ze niektori interpreti si vyrazne preferovani a ini nie.. Nehovor ze nie, lebo ja ten pocit mam a blba niesom.. Zasluzis si viac pozornosti spievas lepsie, ako ine preferovane hrane pesnicky..
- Nekomentujem a Ďakujem ti! :D

 

03:27 - otázka od: Eugenia Guadalupe
veľmi vám všetci držíme palce aj keď priame prenosy Nemôžeme sledovať ale reprízi si stále pozrieme.Všetci z Pachuci vám držíme palce aby ste postúpili čo najďalej a posielame hlasy.
- Tak toto je super,že až

 

03:27 - otázka od: Lucinka
Ahoj, viem ze ti nie je prijemne odpovedat na tuto otazku ale nazor na to predsa mas tak ho povedz! Na eurovizii su isti interpreti viac tlaceni a prefefrovani.. Aj ked ty spievas LEPSIE ako nejake spevacky co su zo Svidnika, spievaju o Horehroni ale ziju v Bratislave.. MAS NA TO!! Chod do OSLA! mas moj hlas
- No ďakujem pekne ale rozhodujú hlasy a teraz bude aj porota,uvidíme a za hlas velmi ďakujeme

 

03:29 - otázka od: Eugenia Guadalupe
veľmi vám všetci držíme palce aj keď priame prenosy Nemôžeme sledovať ale reprízi si stále pozrieme.Všetci z Pachuci vám držíme palce aby ste postúpili čo najďalej a posielame hlasy.
- Tak to je úžasné,že až v Rusku máme vašu podporu a velmi si to vážime Balšoje spasibo

 

03:30 - otázka od: Lucka
veľmi vám všetci držíme palce aj keď priame prenosy Nemôžeme sledovať ale reprízi si stále pozrieme.Všetci z Pachuci vám držíme palce aby ste postúpili čo najďalej a posielame hlasy.
- Ďakujeme

 

03:32 - otázka od: Peťa
Renátka akú farbu máš najradšej?
- Čiernu a bielu

 

03:35 - otázka od: marek
Pekny pozdrav. Ste stredoslovacka, zilincanka, ucinkovali Ste v Kosiciach i Bratislave. Tiez pocitujete, ze kilometer za Popradom sa zacina Orient so vsetkym, co k tomu patri? :-)
- ďakujem za pozdrav...

 

03:36 - otázka od: Vaso
renataaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- :-)

 

03:37 - otázka od: Vaso
funguje to?
- este ano

 

03:37 - otázka od: Imro
ahoj renatka drzim ti palec
- ďakujeme

 

03:37 - otázka od: Vaso
volako to nejde
- ide

 

03:38 - otázka od: Vaso
mam kopu otazok a nejde to
- tak skus este

 

03:38 - otázka od: marek
Zial, moja otazka o udajnych hraniciach SR s Orientom sa do diskusie nedostala... cim to asi bude, mily Zoznamaci :-))))))))) zeby uz odislo posledne IC, Orientexpres? :-)))))
- už som odpovedala...

 

03:39 - otázka od: Imrich
aky mas rada kvet?
- ružu

 

03:39 - otázka od: maros
Renatka,drzim palciaky:-)...Maros - Frontinus
- dakujem marosko

 

03:41 - otázka od: janco
drzim palce pozdrav emila
- poviem mu

zdroj www.topky.sk - https://www.topky.sk/cl/100466/674058/Spevacka-z-Eurovizie-Renata-Conkova-bola-online-Parkova-kauza-nam-pomohla-